torstai 1. elokuuta 2013

Fitnessblogi

Välillä on ihan hyvä näyttää muillekkin miten rauta tottelee miestä. Kun käy salilla täytyy syödä ja nukkua. Jalkapäivän voi aina halutessaan skipata. Vähän motivaatiokuvaa perään ja ei muutakun kaikki salille tänään!!




"Se joka treenaa kuin minä, saa samanlaisen vartalon kuin minulla. Kapea lantio pitää kuitenkin olla synnyinlahjana. Minulla on.

Eniten maailmassa rakastan tyttöystävääni. Toiseksi eniten rakastan treenaamista.

Rasvaprosenttini on 8,5. Olen siis ihminen, jonka luiden päällä on pelkästään sisäfileetä.

Jos miehellä on korkea rasvaprosentti, hän ei koskaan saa näkyviin hauislihaksen päällä kulkevaa suonta. Pullottava suoni miehellä on kuin timanttikoru naisen rinnalla. Usain Boltilla, Sylvester Stallonella, Michael Monroella ja minulla on pullottavat suonet. Tai ehkä Stallonen suonet eivät enää pullota.

Pullottavat suonet ovat kummallinen asia. Kauniit miehellä, mutta eivät naisella. Madonnakin näyttää tulleensa järkiinsä tässä asiassa.

Minä käytän kesäisin aina paitaa, jonka lyhyet hihat olen käärinyt olkavarteen. Jos tupakoisin, säilyttäisin tulitikkuaskia käärityn hihan sisällä. Mies, jolla on sämpyläkäsivarret, ei voi edes unelmoida sellaisesta."

MATTI-ESKO "PÄÄLLIKKÖ" HYTÖNEN

1 kommentti: